KLASY I-III
IRENA KACZOROWSKA Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KLASA I
Zadanie 1
Tomek ma 7 naklejek z dinozaurami i 3 z krokodylami. Ile naklejek ma Tomek?
Napisz działanie i oblicz.
Odpowiedź: Tomek ma ……… naklejek.
Zadanie 2
Oblicz:
7 – 3 =
8 – 0 =
14- 4 =
16 – 2=
14+ 2=
12+ 3=
10+ 5=
11+ 2=
6 + 3=
3+ 3=
Zadanie 3
1.Uzupełnij wyrazy według wzoru. Przepisz do zeszytu.
Jaś – Jasiek , Kaśka – Kasia
Staś –…………..
…………. - Krysia
2.Przeczytaj zdania.
To tata Tomka.
A tam mama Tomka.
To mata.
To tama.
Język angielski
Przypominamy nazwy zwierząt domowych, piosenka.
https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0
KLASA II
MAŁGORZATA KAWECKA Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Edukacja polonistyczna
Uczeń:
- zapisuje , które ze zdarzeń mogły się wydarzyć naprawdę, a które występują tylko w baśniach -( wyczarowanie karocy , wizyta wróżki , mierzenie pantofelka, zamiatanie podłogi, wyczarowanie sukni balowej, bal u księcia )
Wydarzenia fantastyczne:
Wydarzenia realistyczne:
(Pamiętaj o użyciu przecinków!)
Edukacja matematyczna
1.Połącz kreską działania o tych samych wynikach.
3 + 3 + 3 = 4 · 2=
2 + 2 + 2 + 2 = 3 · 5=
5 + 5 + 5 = 3 · 3=
2.Rozwiąż zadanie.
Bilet do kina kosztuje 9 zł. Tata kupił 3 takie bilety. Ile tata zapłacił za bilety?
Obliczenie:
Odpowiedź.
Edukacja przyrodnicza
Uczeń:
- opisuje w kilu zdaniach krajobraz nadmorski.
Edukacja plastyczna
Narysuj : Krajobraz swojej najbliższej okolicy.
Język angielski
Zagrajcie w grę przypominającą słownictwo z zakresu – Ubrania/ Clothes
https://www.eslgamesplus.com/weather-clothes-vocabulary-memory-game-for-esl/
KLASA III
MONIKA ZIĘBA Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Edukacja polonistyczna
1. Opisz swojego przyjaciela lub przyjaciółkę. Pamiętaj, by zawrzeć w wypracowaniu
wszystkie elementy. Możesz wykorzystać poniższe zwroty.
- Mój przyjaciel/ moja przyjaciółka ma na imię/ nazywa się…..
- Chodzi do…. klasy, mieszka w …., ma ….lat
- Jest wysoką/ ładną/niską/dobrze zbudowanym/ przystojnym blondynem/ brunetką/ szatynem o szczupłej/wysportowanej’ nieco krępej sylwetce
- Jego, jej twarz jest owalna/ okrągła/ podłużna/ pokryta piegami….
- Otaczają ją długie/ krótko ścięte/ proste/kręcone/falowane /gęste/ niesfornie ułożone włosy….
- Spod krótkiej/ długiej grzywki spoglądają oczy koloru….
- Ma mały/ duży/ orli/ zadarty/ zgrabny…..
- Zazwyczaj ubiera się…..
Edukacja matematyczna
1. Rozwiąż działania, pamiętaj o kolejności wykonywania działań (nawias, mnożenie –dzielenie, dodawanie-odejmowanie).
15+7x3-24+20:4=
12+9x(13-3)+4x8=
16:(18-14)x(19-17)+3=
5x(5+4x2)-21:7=